20.1.10

Meil on üks tore tädi...

...ja hea sõbranna, kes varustab Kasparit riietega. Tema käis meil eile külas. Pakkisin jälle ühed väikseks jäänud riided kotti ja andsin talle tagasi. Suur, suur aitähh, sulle Ketlin! Grete Mai enamus riided saan ma oma õe käest ja nii ma peaaegu üldse poest lasteriideid osta ei saagi. Mõnes mõttes hirmus kahju, need on ju nii ilusad tänapäeva ja üliarmsad....ja kahjuks ka päris kallid. Kui me peaks praegu lastele kogu garderoobi ise ostma, siis söögiraha vist ei jääkski :)

Tänu sellele, et meid nii palju aidatakse, siis proovin mina omakorda kedagi aidata ja Gretele väikseks jäänud riided anna täitsa muidu ära ühele inimesele, keda ma pole kunagi isegi näinud ja ei tunnegi. Mõni aeg tagasi ma müüsin isegi ei mäleta mida, tollele naisele ja sain teada, et tegelikult on tal veel paar last peale selle Grete-vanuse lapse ja et rahaline seis pole kõige parem. Nii ma otsustasingi hoopis talle need riided niisama anda ja ma pole väga, väga ammu nii siirast tänu vastu saanud. Nii hea on kappe koristades kellelegi head teha ;)

2 comments:

  1. Niniiiii, mina tahtma ka kylla! :)))) Kas võtame asja käsile? :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous21/1/10 09:00

    Mul pole midagi käsile võtta :D ma olen kogu aeg kohal :P nii, et sõida aga siia :P ooooooootan!!!!!

    ReplyDelete