9.1.10

Uued kogemused

Reede õhtul, kui lasteaiast tulime, läksime poest läbi. Olime ukse vahelt sisse saanud, tõstsin Grete korvi istuma ja ise toimetasin seljaga poe poole. Äkki läheb Grete nägu hirmus kavalaks ja ta küsib: "Mis see on?" ma ei saanud aru, mille kohta ta seda küsib ja keerasin end ringi. Mulle kõndis vastu mustanahaline mees ja tõesti...täitsa süsimust. Jeerum, kui koolmiline see hetk oli. Lihtsalt see hetk, mulle kõndis vastu must mees ja laps küsib samal hetkel kavalalt, mis see on :D Ise sosistab järgi: "Must mees! " paneb käed silmade ette:" Mustad silmad ka!" Kui täiskasvanu oleks samamoodi käitunud, siis oleks see väga ebaviisakas, lapse puhul oli see nii siiras avastamisrõõm, et ma vist muigasin terve poeskäigu aja :D

Teine uus kogemus oli tegelikult Grete Mail juba mitu nädalat tagasi, kui ta pulgakommi sõi. See oli see suur pulgakomm, millel lõpus on näts. Kuna ta seda ei tahtnud, siis Ainar võttis selle omale ja näitas, mis sellega teha saab. Suuuuri mulle ja Grete oli nii vaimustunud-üllatunud nägu, kui ta avastas, et mulle saab ka muud mood kui mullitajast puhudes. Ta vaatas Ainarit sellise õndas pilguga, nagu issi oleks mingi geenius, et selliseid asju oskab teha. :D ja proovis ise suuga samamoodi teha :D

No comments:

Post a Comment