25.8.10

Grete Mai lasteaias

Täna juba kolmas päev. Esmaspäeval, esimesel päeval läks suure rõõmuga, olin temaga seal natuke koos, tegin pilte ja vaatasin, mis toimub. Tegime kalli-musi ja läksin. Grete oli ise õhinas ja rõõmus, tahtis magamagi jääda. Õhtul järgi minnes kõik korras.

Teine päev. Kodus mainis juba, et väga vaimustses pole. Magama ka ei taha jääda. Rühmas olles ikka ütles, et ole veel minuga koos. Hakkasin ära minema, siis pidigi mind kallistama jääma, aina tugevamini hoidis kinni ja nutt läks ka aina valjemaks. Lõpuks otsustasin kiire lõpu teha, kuigi endalgi nutt kurgus. Kuuslin ukse vahelt veel, kuidas ta täitsa röökis seal. Leppisime kokku, e tlähen enne und järgi. Järgi minnes oli ta rõõmus...sed aoligi arvata.

Kolmas päev. Eile sai räägitud, et proovib homme hoopis issiga minna. Hommikul ärkas ise vara ja tuju oli hea. Mõmmi kaasa ja teele. Kasvataja oli uksele vastu tulnud, mängima kutsunud ja rohkem probleemi polnudki. Jääb lõunaunele. Mainin ka ära, et esimesel päeval ja täna oli üks kasvataja, keda ta oli ka varem näinud ja see tegi tuju paremaks. Teisel päeval oli teine kasvataja ja ma arvan, et ka see mängis pisut rolli, et tuju teine oli.

Grete Mai räägib:
Suvilas. Grete mängib liivakastis ja hüüab mulle:
Emme, tule mulla toitu sööma!
Ma tänasin viisakalt ja ütlesin ära, nati vara veel :)


Kodus. Õhtu. Grete tahab legodega mängida.
Grete: Emme, sa võid ka ehitada, kui sa tahad!
Mina: Aga kui ma ei taha?
Grete: Siis ära ehita! Kas sa tahad ehitada?
Mina: Ei taha!
Grete: Natuke ikka tahad!
:D

No comments:

Post a Comment