16.8.11

2. päev lasteaias

Hommikul olime teisena kohal, kell oli vaevalt 8 läbi :) Kaspar sai ruttu riidesse ja tormas tuppa mängima. Ma käisin korra üleval Grete Mai rühmas rääkimas, et kui võimalik, siis probleemi tekkimisel Grete appi võtta, sest mul oli vaja täna 10-13 olla linnas koolitusel. Lubasin Keilas tagasi olla 13:30, et siis võtan lapsed koju kaasa.

Läksin veel alla Kaspari rühma, aga kuna minust välja ei tehtud, siis kasvataja soovitas kohe ära minna. Linnas olles küsisin veel kasvatajalt, et kuidas olukord on, vastuseks sain, et korra küsiti emme järele, aga hetkel on kõik hästi. Koolitus võis alata. 12:45 sain uue sõnumi: " Kaspar magab". Võtsin siis rahulikult, käisin töö juurest läbi ja 13:30 suundusin kodu poole. Kell 14:oo heliseb mu telefon. Helistajaks hoopis Grete Mai kasvataja, et kuna ma pole lastele järgi jõudnud, et kas paneme Grete magama. Apppppiiii, selline ema olengi. Muretsesin Kaspari pärast ja unustasin hoopis Grete, lubasin ju ennem lõunaund järgi minna. No hullu polnud midagi tegelt, kasvataja pani ta magama. Koju jõudes helistas Kaspari kasvataja, et kutt ärkas. Läksin lasteaeda.

Kaspar oli rõõsa ja rahulik, mängis autonurgas ja mingit ülisuurt rõõmu ei väljendanudki minu tuleku üle. Kaspar oli tubli olnud, hommikusöögi ajal oli siis korra nutuseks läinud, aga muul ajal oli kõik okei. Lõunat sõi hästi ja uinus ka väga kiirelt. Mõnusasti toimetab juba ja räägib kasvatajatega. Lahkudes said mõlemad kasvatajad ühe suure kalli ka juba :)

Panime siis riidesse ja läksime võtsime just ärganud Grete Mai ka oma rühmast kaasa ja suundusime koju :) Homme proovime ka lõunaunele jääda, siis saan mina üksi kodus olemist nautida.

No comments:

Post a Comment