27.8.09

Kui lutti ei ole....

Väike probleem tekkis....

Kaspar ei jää enam kuidagi vankris magama, söödan kõhu toas täis, panen vankrisse, läheme õue ja siis hakkab protest ja kisa pihta. Tegelt ma ju tean, et tal on kõht täis ja uni on ka. Mis ta siis tahab, imestate te! Tissi otsa magama jääda, vot seda tahab. Täna läskime ikka suht jaheda ja tuulise ilma kiuste natukeseks õue ja siis sain aru, et nii enam ei saa jäkata. Kutt karjub ennast täitsa higiseks ja no kuidagi ei jää magama, siis võtan ta vankrist välja ja panen tissi otsa ja ta uinub kohe. Aga nii tuuliste ja külmade ilmadega nagu täna ja talvel, ma nii teha ei saa. Kaspar saab külma ja mina samuti. Praegu näen siis ainukese lahendusena proovida lutti. Varem pole luti kasutuseks nagu põhjust olnud, aga see on selge märk, et tuleb lutt välja otsida ja vähemalt poovi teha. Mis siis, et ma seda suure hurraaga ei tee, aga äkki aitab. Ei tea isegi, miks ma eriline luti sõber pole.... kasvas ju Grete ka ilma lutita.... aga parem on terve laps lutiga, kui haige laps ilma lutita :D

1 comment:

  1. Ei ole see lutt nii kurjast midagi jah :) Mina püüan jälle pöidla asemel lutti pakkuda, aga no kerge see pole....kohe lutt välja ja pöial asemele....

    ReplyDelete