4.9.09

Esimene vastulöök

Grete Mai sai 3 päeva lasteaias käia ja nüüd ongi nohu kallal. On see siis külmetusest, teiste käest saadud või stressist, igatahes täna me lasteaeda ei lähe. Ei meeldi mulle, kui teised oma haiged lapsed aeda toovad, ei vii ma ise ka teda. Mul ju võimalik teda vabalt kodus hoida. Ainuke lootus on nüüd, et Kaspar nohu ei saaks.

Nina on ikka päris kinni, palju sealt välja ei tule ja sisse ka vist ei lähe :) Proovime ravida, kuidas oskame, äkki juba esmaspäeval saab jälle uue hooga lasteaeda minna.

Kõige rohkem on kahju, et täna pidime Kaspariga just esimest korda võimlema minema siia Keilasse. Ei julge ma haige lapsega sinna küll minna, seal ju nii pisikesed kõik koos. :(

2 comments:

  1. Mina jällegi mõistan aina rohkem tööl käivaid emmesid, kellel ei ole võimalik lapse iga nohu pärast koju jääda. Ja järjest rohkem mõistan ma ka paratamatust, et lasteaias on tatised ja köhivad lapsed ja see, kas mu enda laps on pidevalt haige või ei, sõltub tema enda immuunsüsteemist. Ja nii ongi kahjuks :(

    ReplyDelete
  2. Itaalias pole nohu mingi haigus. Tegelikult pole ka ja nohu käib esimese lasteaia aasta juurde! Isegi kui iga nohu pärast laps kodus hoida, on ta ikka palju kodus ja saab uue nohu ikka samamoodi. See on immuunsuse tekkimine, enamus viirusi pääseb meie kehasse just läbi nina ja parem on kui tuleb nohu. See tähendab, et nina ise tegeleb asjaga ja ei lase teda sügavamale :) ( või noh, umbes nii).

    Palju tervisi!

    ReplyDelete