11.9.09

Muna õpetab kana!

Kohe näha, mis kasvatuspõhimõtted lasteaias on ja laps toob ka need kohe koju kaasa. Mul on selle üle ainult hea meel!! Nimelt kahe viimase päeva jooksul on Grete meile öelnud nii:
1. "Emme, sööb, ei räägita!"
2. "Issi, papud jalas, ei tohi tuppa!"
3. "Söök, ei tohi käia!"
4. Peale selle on viimasel ajal pea iga lasue juures PALUN või AITÄHH. Grete oskas neid sõnu ka ennem kasutada, aga me pidime ikka meelde tuletama pisut.
5. Kätepesu käib nüüd kiiresti ja lapse omal soovil ilusti pärast sööki.
6. Ilusti paneb oma jalanõud meie omade kõrvale, mitte ei jäta neid keset esikut. Ja riided kapi peale. Emmel on ainult vaja need sealt nagisse tõsta.
7. Ja eile õhtul ütles siis mulle veel nii: " Emme ei tohi koledasti rääkida! Grete ka ei tohi!" Ta mõtles siis selle alla karjumist või pahandamist :D

Ja lõppu üks tore juhtum.
Ma olin magamistoas ja Grete oma toas ja tegi mingit pättust seal. Ma hüüdsin, et kas sa oled totu või?
"Ei ole totu, Grete Mai olen!! Ei ole totu!"
Selge siis! :D

2 comments:

  1. Jajahh, mulle öeldakse, et ei ole totu "mimma, iluss ja hea" ( mimma ehk bimba on itaalia keeles naissoost laps)

    ReplyDelete