16.11.09

Arsti juures

Gretel veel kergelt nohu, aga tundub, et hakkab terveks saama, kõrvad-kopsud-kurk olid täitsa korras. Ja väga, väga suured edusammud olid meil arsti juures, sest Gretel sai ilma kisata ja kinnihoidmiseta kuulata ja kõrvu vaadata, mul oli nii hea meel ja Grete sai kõvasti kiita. Ta oli ise ka vist rahul.
Kaspar kaalus 10340g, kuuga vaid 300g juurde võtnud, aga tema liikuvuse juures on see täiesti normaalne ja no mu käed ei kannataks ka seda välja, kui ikka veel iga kuu kilo või rohkem juurde tuleks. Pikkus läks 0,5 cm võrra lühemaks ja nüüd on ta 71 pikk :D No need mõõtmised on nagu on alati. Kasparil oli aga kurk punane ja pisut sees ka krõbises lisaks siis nohule, nii et meil soovitati tubased olla, mõndasid rohtusid kaustada ja terveks saada :)

Grete on nüüd nädal aega kodus olnud ja tundub, et mõned päevad on ta kindlasti veel, vaatame, mis nohu teeb ja siis otsustame, millal ta lasteaeda minna saab.


Kui arstilt koju jõudsime, mängisid lapsed rahulikult elutoas, piilusin, et kohe nii imelikult vaikne on. Grete kallistas vennat ja ütles: " Minu armas venna, kallis!" Üldse Grete tahab Kasparit hästi palju kallistada ja sülle võtta.

Kaspar ajab ennast iga võimaliku asja otsa põlvili ja hirmsasti üritab ka veel püsti ajada, aga päris veel pole saanud, eks see ongi tal järgmine eneseületus. Aga käpuli käimine läheb iga päevaga aina paremaks, juba minnaks köögist või elutoast esikusse, ma loomulikult saan sellest siis teada, kui Grete hüüab: "Vaata, venna läheb esikusse!"

Grete on üldse hästi palju ja armsasti rääkima hakanud. Kohe nii asjalik on. Eile näiteks läksime onu Reinu sünnipäevale ja Grete seletab: "Seda autot ei saa kaasa võtta, väike Liisa paneb selle suhu ja siis läheb kurku!"

Nädalavahtusel poes oli ka pisut naljakas olukord. Ma maksin kassa juures ja Grete näitab poe poole: "Emme, vaata, väike hiireke!" Mul oli kaardimaksmisega tegemist ja ei jõudnud kaua vaadata, millele ta näitab. Grete ikka seletab väike hiireke ja väike hiireke. Paar inimest minust taga pool oli ühel kliendil väike koer süles :D


Kuna olen kahe lapsega kodus ja aega vähe, siis on paljud teemad ka blogisse kandmata jäänud. Üritan lähipäevadel viga parandada.

1 comment: