3.12.09

Piparkoogi tegu

Täna poes käies tekkis mõte, et teeks õhtul koos Grete Maiga pipakooke. Ostsin prooviks Hagari 500g paki taigent ja glasuuri ka(sest eelmise aasta enda tehtud glasuuri kogemus oli veel liiga hästi meeles :D).

Ainar tõi meile hüper-super taignarulli(midagi ta rääkis kuullaagritest ja puha :D), sest ma keeldusin, nagu viimased kaks aastat juba, lillevaasiga rullimast :D. Kui Gretele lasteaeda järgi läksin ja talle rääkisin, mis meil täna plaanis, siis talle mõte väga meeldis ja me seadsime sammud kodu poole.

Otsustasin, et lasen Gretel nii palju ise teha, kui ta tahab, küll ma jõuan pärast koristada. Tegemise rõõm on ju kõige suurem rõõm. Andsin talle taigna kätte ja rulli ka ja oiii, kui õnnelik ta oli. No see on ju peaaegu nagu plastiliin, mida ta hirmsasti armastab. Vormide vajutamine oli ka nii käpas, et ma ei pidanud aitamagi, ainult vahepeal kostus: "Isssiiiii, tule vaaaa-ta!" Oiii, kui uhke ta oli oma tegemiste üle. Me ka loomulikult!

No ja äkki kostus teisest toast, kuhu Ainar Kaspariga mängima oli läinud, Simpsonite tunnusmuusika:"Oh, simpso hakkas!" ja sinna mu väike koogiküpsetaja kaduski. Niipalju mul seda abilist oligi :D Tegelikult situatsioon iseenesest oli päris naljakas....

Aga reklaami ajal käis Grete ahju kõrval piilumas, kuidas piparkoogid valmivad ja ta oli silmnähtavalt vaimustuses. Ootas juba, millal ometi maitsta saaks. Aga mul oli ju veel trump ka tagataskus. Glasuuur!!! Kutsusingi Grete "joonistama". Talle hirmsasti meeldis maja kujuline piparkook, mille ma viimastest taignajäänustest meisterdasin. Selle ta ise ära glasuurida otsustaski. Aga tuubist glasuuri pressimine on ikka nii väikse lapse jaoks pisut keeruline. Ta kasutas hirmsasti jõudu ja kui rohkem enam välja ei tulnud, siis ütles raskesti ohates: "Ohhh, enam ei jaksa!" :)

Kokkuvõttes tulid väga head ja ilusad piparkoogid ning mõnus tegevus õhtuks kogu perele ;) (loe: Ainar vaatas meie laua taga "Top Gear'i" ja lasi kõik ülejäänud glasuuri oma piparkookide peale :D)


Pildid lisan mõni teine päev.Kahjuks jäid aga osad momendid jäädvustamata, kuna mu kullakallis fotokas näitab juba mitmendat päeva väsimuse märke. Mul on tõeliselt kahju, et ta just enne jõule, kus nii palju jäädvustada on, ära peab väsima. Ja üldse, ta on ju üks mu tähtsamaid asju :(

1 comment:

  1. Meil oli sama lugu. Terve päeva plaanisime seda piparkoogitegu, käisime koos tainast ostmas. Ja siis kui ma laua puhtaks tegin ja ahju sooja panin, arvas joonas, et ta tahab hoopis vanni minna...õnneks pärast ikka tuli tal huvi tagasi ja saime asja ära tehtud :)

    ReplyDelete