30.12.09

Tänukiri

Meil oli lasteaias enne jõule pandud üles postkast, kuhu võis soovi korral poetada tänu-kiidukirja lasteaia/kasvatajate kohta. Kuna nii kiire aeg oli siis ja see võimalus anti nii väheks ajaks, siis jäigi mul see kiri sinna panemata. Nii hirmsati oleks tegelikult tahtnud,sest nagu ma ennemgi olen maininud, siis Grete Mai rühma kasvatajad on tõesti üle mõistuse toredad. Esimese lasteaia poolaasta kohta on meil väga hästi läinud ja oleme saanud sellest väga positiivse kogemuse.


Aga..... et oma viga parandad, siis saatsin täna maili teel meie kasvatajatele väikse kiidu ja tänukirja ja panin väikse mosaiikpildi sinna juurde. Ma olen hetkel nii vaimustunud kollažde tegemisest, et võiksin neid päevad läbi teha ja igale poole saata ja üles panna :D :D :D Keskmine suur pilt Grete Maist on ka tema kapiuksel lasteaias ;)

No comments:

Post a Comment