4.2.10

Mõnus kodu

Mina ei tea, kuidas teistega on, aga kui päike paistab ja päevad hakkavad valgemaks muutuma, hakkab minul ka kevade tunne kohe tulema, mis siis, et õues paks lumevaip maad katab ja on krõbedad külmakraadid.Suured muutused võivad mind rivist välja lüüa, aga väiksed värskendused on alati teretulnud. Mõnus on värskendada neid kohti, kus kõige rohkem viibid ja sellest tulenevalt ka suht kiiresti tüdimus võib tekkida. Ja kus ma hetkel kõige rohkem olen, on mu oma kodu.....

Grete on lasteaias ja Ainar jälle tööl, meie toimetame Kaspariga kodus. Hakkasin jälle pisut koristama, sest esimeste päiksekiirtega paistab ka kogu mustus ja tolm kodus välja. Töö käigus leidsin ühed kasutamata kardinad kapist ja nii tekkiski mõte vahetada ära magamistoa ja lastetoa kardinad. Tubadel kohe teine ilme ja lastetoas ka palju rohkem valgust, mida vaja oligi. Kuna enamus ajast on see hetkel ikka Grete tuba, siis panin sinna roosakad kardinad, mis ennem olid magamistoas ja magamistuppa siis kapist leitud tumepruunid külgkardinad. Nii mõnus vaheldus.


Koristamine aga algas sellest, et Kaspar tõmbab kogu aeg elutoas laiali kõik õe puzzled ja memo mängud, nii et mul sellest papitükkide koristamisest täelikult siiber, kõik kohad on neid täis. Ja ise laseb siis jalga, kui riiulid on puhtaks tõmmatud. Nüüd saigi hoopis nii, et karpides mängud ja aluste peal puzzled rändasid lastetuppa ja elutuppa riiulile tulid asemele lasteraamatud. Lastetuba sai üleni ära koristatud, varsti peaks sinna tulema ka uus riiul, siis on lastetuba mõneks ajaks korras.


Oiii ja kui saaks veel elutuppa kaks oma tehtud fotot ka seinale maalide asemele, siis oleks super-lux. Unistamine on õnneks tasuta......

4 comments:

  1. Jaa...see on mõnus tunne, kui kodu on korras ja päike sisse paistab :)

    ReplyDelete
  2. Mõnus tunne jah ... kevad tule rutem! ... ja ma niiiiiii tahaks, et Lallul ja Karol oleks oma tuba, hetkel veel issi arvuti seal ja riidekapp :( ... aga küll ma midagi välja mõtlen, et need sealt ära likvideerida:P

    ReplyDelete
  3. Ohh kui tubli! Ma alles tegelen esimese lastetoa tekitamise/kujundamisega...:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous6/2/10 17:17

    Nii tore unistus,tekib mulgi rõõmsam olemine.Et see jõud ei raugeks.e

    ReplyDelete