22.2.10

Nädalavahetus kodus

Tuletan meelde, et pildile klikates näeb pilti suuremalt ja saab hiirgega suurt fotot nihutada.

Keskel ja paremal üleval on üks ja sama pilt, algul ta joonistas kuke ja palju toitu talle, siis kukk nokib. Ja pärast sodis kõik üle, küsisin, miks ta nii tegi, Grete ütles:"Kukk sõi pildi ära!"
Auto joonistasin mina, Grete värvis rattad ära. All paremal nurgas kukk on minu üllitis :P



Kuna me peres kõik haiged, siis välja minna ei saa ja ei taha, õues oli hirmus külm ja tuuline, nii me siis kodus olime ja omale ja lastele tegevust otsisime. Grete Mai joonistas, võimles, maalis, mängis plastiliiniga, lõikas kääridega, vaatas raamatuid, mängis Lottedega, tegi auru, toimetas oma väikeste loomadega jne jne. Kaspar mängis palliga, ajas kamapalle taga ja "jooksis" õe sabas. Meie Ainariga tegime õhtuks koos pitsat ja kohupiima-virsiku kooki. Mina sain lõpuks korda Kaspari voodipehmenduse ja Grete Mai ühe suvemütsi :P koristasin ja kraamisin sahtleid ja kappe. Vaatasime Vancouveri ja Tartu maratoni algust ka loomulikult. Ausalt, niii nii palju rahvast, et silma võttis märjaks...ma ei teagi miks :D


Pühapäevaõhtuks oli lastel palavik kadunud ja nad said lõpuks vanni. Mõlemad olid selle üle ikka väga rõõmsad. Õue veel ei julge minna. Haigus hakkab kõigil tagasi tõmbama. Ninad pole enam nii paistes ja köhitakse ka vähem. Grete on ka juba nii palju tervem, et energiat jääb üle ja kipub vennat kuisama :D Eks lapsed põevad veel nädalakese, siis saab jälle Grete lasteaeda. Mul pole varem ikka nii hullusti nohu olnud, et 3 päeva olin ilma maitse -ja haistmismeelteta. Jube vastik oli küll, eriti kui laupäeva õhtuks oli pitsat ja kooki :) Ainaril samuti nina kinni ja sellet ka väike peavalu ning lisaks veel kurk haige. Õnneks oli ilma aga selline, et õue üldse ei kiskunud, siis ei kripelda ka nii palju, et kuskil käimata jääb. Laupäeva päeval käisin korraks poes, õnneks et see nii lähedal on, sest selverisse jõudes olin juba läbi külmunud. -15 kraadi pluss tugev tuul ja lumesadu...no ei olnud kõige mõnusam.

1 comment:

  1. Anonymous22/2/10 12:37

    Esimene pildikolaaz on üldise coloridi poolest senistest erinev/ühtlasem/ilusam (minu meelest).Kus on ikka Grete parukas uhkelt väljatulnud!.

    Viimane kolaaz on näoilmete poolest jälle varasemast erinev niisugune kaugussesse suunatud mõtlikud pilgud, soe kodune olemine õhkub pildilt vastu.
    e

    ReplyDelete