2.2.10

Tohuvapohunohu

1. eile õhtul hakkas ka Ainaril sees keerama. Tänaseni ei seisa suurt midagi sees.
2. Kaspar oksendas õhtul ja öösel veelkord. Tatt ripub ka endiselt ninast väljaspool.
3. Hommikul Gretel kõht lahti ja jääb täna ka koju.
4. Üldine tuju on õnneks aga kõigil hea, sest öösel oleme magada saanud(peale Ainari)
5. Pesumasin uugab 24/7
6. Grete ei saa õue, sest venna haige ja siis käis hoopis rõdul lumega mängimas.
6.1. Enne rõdule minekut läksin Kasparit magama panema ja selle ajaga oli Grete ennast täielikult ise riidesse pannud õue minekuks, aitasin tal ainult mütsi pähe ja nöörid kinni, vat see oli üllatus. Ma pnin talle riided kõik valmis, aga toa pluus oli vaja veel särgi ja teise pluusi vastu vahetada, ma isegi ei palunud tal riidesse panna, aga ta pani ja tegi kõik nii nagu emmegi oleks teinud. Nii tubli.
7. Kaspar kukkus esimest korda voodist alla, vist ehmatus on suurem, kui valu.
8.Hull kraamimine käib kodus, peletame kõik pisikud minema.
9.Headel sõpradel sündis eile pisipoeg. Palju õnne!
10. Mu õel (tädi Inesel)on täna sünnipäev. Palju õnne!
11. Lund on nii palju, et ma ei tea, kas ma julgen õe juurde sõita või mitte :(
12. Grete vahetab endal ise riideid ja tuleb teatab: " Kui jõuluvana tõi, siis peabki ilus olema!" :)

4 comments:

  1. Kas pudrust ja kapsast sai tohuvapohunohu ??? :)

    ReplyDelete
  2. Pöidlad peos et sina viirust ei saa. Teistele kiiret paranemist! Ja Grete nii tubli kui ise riidesse pani end!

    ReplyDelete
  3. Grete tõesti tubli :)))
    ja muidugi kiiret paranemist kõigile! :))

    ReplyDelete
  4. Anonymous3/2/10 00:00

    Kairi...tuli jah selline parem pealkiri...ja sa ka jõudsid kohe näha kõike. Ma hakkasin kirjutama, aga jõudsin ainult pealkirja valmis ja siis oli vaja toimetama minna, pärast tundus tohuvapohu kuidagi parem :D

    ReplyDelete