11.3.10

Ebatavaline päev

Tegelikult täiga vinge!

Esiteks....päeval magas Kaspar magas kärus 4h ja 10 min. Ma jõudsin rahulikult emal juuksed värvid ja lõigata ja soengusse sättida(ma naudin töö tegemist, kui ei pea ühe jalaga lapsi eemale peletama :D) ja siis sain veel paar tundi niimsama omaette kodus olla, mida juhtub ka ikka vääääga harva. Vaikuses!!!! Muidu teeb ta ju 2 und päevas. Nii et ta ärkas lõpuks kell 14:45 ja oli õhtuni üleval, see on ka ikka päris pikk aeg tema jaoks, aga ilusti pidas vastu.

Magama hakkas kippuma ikka samal ajal, nagu tavaliselt, 21:10, aga mu imestuseks küsis Grete ka siis magama(muidu temal ikka 22-22:30 ajal magamaminek). Ja nii siis mõlemad lapsed magasid juba ennem kella poolt kümmet ja ma sain rahus vaadata "Supermodelle". Kasutasin juhust ja läksin ka kohe peale saadet magama(22:15). Grete ei ärganud kordagi öö jooksul, vaid hommikul ärkas varem ja piilus meie tuppa juba kell 6:45 ja sosistas vaikselt:" Emme". Kaspar magas samuti väga rahulikult, vaid kell 2:15 tahtis piima ja magas hommikuni ärkamata.

On ju vinge...vähemalt mu arust :)

2 comments:

  1. Väga vinge!!!! Mul nii hea meel :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous12/3/10 11:06

    Tuleb meelde.Peale aktukameaane oli emme (Kaspari/Grete-Mai)magamamineku aeg.e

    ReplyDelete