23.3.10

Ei jõua enam mõelda....

Nüüd on siis esimene kord Grete lasteaias käimise jooksul mul väike "paanika". Nimelt....kuna meil neljapäeval üks tähtis asi ees ja lapsed(ega ka meie) ei tohi haigeks jääda, siis ma iga päev nii pingsalt mõtlen sellel, et ma vist kutsun ise sellega endile haiguse kaela. Grete läks eile lasteaeda ja ma rääkisin kasvatajale ka, et kui keegi näib päris haige, siis andke mulle märku. Õhtul järgi minnes siis kuulsin, et üks laps toodi lasteaeda, nii et vanemad juba pühapäeva õhtul teadsid, et ta haige oli, aga hommikul seda ei öelnud kasvatajale ja kohe ka kasvataja ei saanud aru. Päeva jooksul oli siis lapsel väike palavik tulnud, tatti märkasin minagi, kui Gretele järgi läksin ja köhinud oli ta ka :( ühesõnaga täitsa haige laps....krt, ja vanemad teadsid :( Lapsevanematele oli helistatud juba kella 15 ajal, aga järgi tuldi talle 18 ajal. No ma ei saa aru sellistest vanemates. Ja paar teist last olid ka veel tatised olnud eile. :( Ausalt, ma olen nii kurb ja pettunud ja õnnetu ja pahane ja mida kõike veel, sest kui lapsed haigeks jäävad, siis meie üritus tuleb edasi lükata.

Kuna eile juba Grete pisikutega seal kokku puutus nii pikalt, siis ega enam pole midagi teha. Kui ta midagi külge võttis, siis tuleb see alles kolmap-neljap välja. Viisin ta täna lasteaeda(ma vist ise pole ka päris normaalne???!!!), aga helistan ja küsin, kui see haige laps ka täna tuuakse, siis toon Grete kohe ära sealt. Ega ma vist nii leilis sellest asjast polekski, kui meil oma tegemised poleks planeeritud, see nüüd võimendab mu pettumust. Eile määrisin lapsed veel sisse ja tegin kõik võimaliku, et pisikud eemale hoida. Nüüd siis hoian pöialt, et kõik hästi läheks.....

......sest Grete Mai nii ootab pildistamist ;)

No comments:

Post a Comment