2.3.10

Kaua oodatud kaunikesed

Eile liitusid meie korteriga kolm väga ilusat ja kaua oodatud asja.

Lapsed said oma tuppa riiuli. Kui ma ühe firma mööbliga rahul olen, siis on see kindlasti http://www.dinoxo.ee/ . Eestis toodetud täispuidust mööbel. Nii tugevad ja korralikud, ilusad ja lastele sobivad näevad välja. Mänguasjad on neil mõnusad ja korralikud. Varemast on meil olemas kaks väikest tooli, need on nii tugevad, et täiskasvanu võib vabal seal istuda, ei kõigu ega logise. Ja nüüd siis see riiul, samamoodi väga kvaliteetne ja ilus. Super töö!

Teised asjad on nö minu uued "beebid". Lõpuks ometi sain ma oma fotodest tehtud suuremõõtmelised pildid seina. Pildid aitas valmis teha www.fotomaania.eu Nii kaua olen neid oodanud ja soovinud. Lõpuks ripuvad nad meil kodus. Nii hea meel on.
Lastel oli mõlema asja üle hea meel. Nad on nii tähelepanelikud mõlemad, märkasid kohe uusi asju. Grete hüüdis: "Lilled ja liblikas!" kui lasteaiast koju tulles tuppa astus. Ja kuna need nii suured ja kontrastsed on, siis jäid ka kohe Kasparile silma. Riiul meeldis samuti mõlemale. Riiuli keskmine osa on Kaspaile täpselt nii parajal kõrgusel, et ta saab seal mõnusasti toimetada ja sammuda. Kui Gretele rääkisin, et issi läks riiulit tooma sinule ja Kasparile, siis tal oli hea meel. Kui Ainar ainult ühe riiuliga koju jõudis , küsis Grete: "Kus venna oma on?" :D

4 comments:

  1. Pildid on ikka võimsalt suured!!!!väga lahe!

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/3/10 10:09

    Minu meelest üldiseinterjööri coloriidiga sobilikud,eriti saialilled. Tee veel!e

    ReplyDelete
  3. Saialilled on imelised - tõesti väga äge!

    ReplyDelete
  4. Saialilled on mu lemmikud. Su pildil ja üldse ka super nunnud lilled :)

    ReplyDelete