17.3.10

Reisisellid

Eile hommikul hakkas auto meil jällegi streikima, aga linna oli plaanis siiski minna. Ilm oli ilus ja kella 10:30 paiku me ennast rongi peale sättisimegi. Ajastasin nii, et Kaspar jääb ilusti magama ja Grete sõidab seisulaua peal. Hakkasin varakult liikuma, et mitte rongist maha jääda, sest ma ei teadnud ju, kas Grete tahab ise käia või hanges möllata. Jõudsime jaama juurde varem ja käisime ühest uuest saiapoest läbi. "Liisi leivakoda". Reklaam oli kohalikus lehes juba ammu ja nii isutas värskete saiakeste järele ja nüüd siis oli hea võimalus sealt midagi rongi peale kaasa osta. Ja peale esimest ampsu olin ma fänn :) nii head, värsked, pehmed, isegi natuke soojad saiad. Gretegi sõi isuga. Veel ostsin seal kuivikuid Kasparile, aga need olid nii head, et sõime kõik Gretega tee peal ära :D (täna plaan sinna uuesti minna ja koju leiba saia tuua, ohh mul juba suu nurgast ila jookseb :D)

Rongisõit läks ilusti, Kaspar magas ja me saime rahulikult Gretega saiakesi süüa, ninad päikse poole :)

Läksime Nõmmel maha. Hullult hästi vedas, et just tuli madal buss siis ette, kui peatusesse jõudsime ja siis Grete ütles, et tema ei taha bussi peale. Noh, mis siis, läheme siis jala, mul polnud sellest midagi, alla mäge ka veel :) Aga Grete ei kujutanud ette, kui pikk see tee on ja kippus vahepeal väsima, viskas ennast käru peale pikali ja mängis magamist, mõmmi kaisus. Tegelt läks tee kiirest, mul nahk märg (11+16+15kg+veel riided seljas ja tekid ja kott kärus, lükata :D) Kaspar ärkas ka pisut ennem kohale jõudmist ja siis oli Gretelgi huvitavam.

Mamma-papa juures läks aeg kiiresti: sõime, mängisime, Grete lõunaund teha ei tahtnud. Õhtul tuli issi meile järgi ja siis loetud sekunditega kukkusid lapsed autos unne. Linnast koju on tegelikult suht kiire sõit ja lapsed tahtsid edasi magada. Ainar tahtis aga suustama minna. Nii me siis otsustasimegi, et sõidame suusatama kaasa. Ainar tegi sporti, lapsed magasid ja mina pildistasin. Ideaalne.

Mõnusad reisisellid mul, kõik läks hästi, lastel oli huvitav ja mulle vaheldus. Teinekordki.....vist juba reede ;)

2 comments:

  1. Tundub mõnus päev! Ja ajasid mulle saiaisu peale nüüd :D

    ReplyDelete
  2. Mulle ajasid ka saiaisu peale :D

    ReplyDelete