9.3.10

Tüdrukute päev

Kui eile oli Naistepäev (Grete ja issi tulid õhtul koju, emme sai kingiks lilled ja Grete kommikarbi :), Grete võttis pärast ise lilled vaasist ja tuli mulle neid tooma, mõtles natuke ja ütles: "Head uut aastat!" :DDDD ) , siis täna on lasteaias tüdrukute päev. Selle puhul paluti tüdrukutele oma lemmik muinastjututegelase riided panna. Ausalt...mul polnud väga viitsimist sellega tegeleda ja tahtsin lihtsamalt läbi saada :P Ma arvasin, et kui ma mingite asjade peale raha raiskan, siis kindlasti pole Grete nõus neid selgagi panema. Eile siis uurisin, et kes Grete olla tahaks? Ta just värvis muumisid ja ütles, et Piripiiga :D Heh, selge, panemegi talle ilusad valged riided selga ja asi vask. Küll ta kunagi jõuab igasuguseid kostüüme kanda ja olla, kes tahab.

Täna viisingi ta hommikul lasteaeda. Viki oli nii vahvasti Lotteks tehtud, kõrvade ja punase kleidiga ja rohkem tüdrukuid polnudki veel. Grete oli nii õnneli, et ta sai Piripiiga olla, rääkis seda kogu aeg teistele :)


Ja eile õhtul...kui Grete ja issi koju tulid, oli kasvataja rääkinud, et Grete võiks reedel kindlasti kohal olla, ta oli valitud kahe teise lapsega "Tibu ja päike" luuletust esitama :D Nii armas, aga ma kahtlen, et ta julgeb suudki lahti teha. Kodus loeb küll peast selle ilusti kõik ette, hästi ilmekalt ja kõigi liigutustega, aga kui palutakse kellelegi ette lugeda, siis ta hakkab eputama.

No comments:

Post a Comment