28.11.10

I advent

Jõuluaeg hiilib aina rohkem ja rohkem akna taga. Nädal aega on kõik päevad lund sadanud, ööd ja päevad. Meeletult ilus on õues. Kraade on viimased päevad -8 ringis meil näidanud, linn on täiesti valge, kuna soola pole teedele pandud. Puudel on suured lumemütsid peas. Täna käisime lastega kelgutamas.
Kelgutamas käisime Keilas terviseradael ja Tankimäel
Grete Mail lõikasin eile korraliku tuka jälle ette
ja üldpikkusest oma 4cm lühemaks,
nüüd on jälle pool aastat vähemalt mureta :)

4 comments:

  1. Väga vahvad talvepildid.
    LAureenal ka tukk nii pikk, aga seekord ma veel pole raatsinud lõigata. Tagant lõikasin ka mingil päeval päris paljua

    ReplyDelete
  2. Tead, tegelt ma tahtsin ka hirmsasti seda tukka välja kasvatada, aga no kogu aeg oli silmas ja tal nii libedad juuksed, etkukuvad patsist ja klambri vahelt välja ja mõtlesin, et tühja kah, mis ma tahan, lapsel võiks mugav olla ja võtsin uuesti tuka ette.

    ReplyDelete
  3. Just vahvad pildid sellepärast,et taust valge, siis see värv on eriliselt ilus mis ümberringi. Selline situatsioon tegelikult eriline. ek

    ReplyDelete
  4. Pool aastat hooleta? Ma sellepärast JOhannale ei lõikagi tukka, et ma peaks seda nii tihti piirama, kuna tal juuksed nii kiiresti kasvavad...
    AGa Gretel on väga väga väga ilusad juuksed!!!! :)

    ReplyDelete