2.11.10

Lõpuks läbi....

....kuigi see tundub, nagu uus võiks kohe peale tulla...eks ma seda kõige rohkem kardangi. Mis läbi on? 3 nädalat haigust muidugi.

3 nädalat olen ma kahe lapsega kodus olnud, see tundub, nagu terve igavik, nagu 3 aastat või nii. Ma enam ei teadnudki kui rahulik võib olla ühe 1,5aastasega kodus olla. Mu suu puhkab täna. Grete läks hommikul lasteaeda. Eile ta veel mainis, et ega hästi ei taha, aga täna läks rõõmsalt ja lasteaiaski oli kõik korras.

Kõige raskem kahega oli see, et Grete tahtis pidevalt Kasparit tassida ja eks nad ikka päris korralikult hakkasid teineteist juba nokkima ka. Üks pigistab ja siis teine vastu jne jne. Rõõmsaid hetki oli ka muidugi, kui nad vahest koos ilusti hakkama said, kallistasid ja üksteise kaisus multikaid vaatasid. Raske ongi kogu aeg toas olla, see ajab kõigil katuse sõitma, mingit vaheldust pole, lisaks päevad läbi tuleb tatti ninast ja köha, algul tegi raskeks veel palavik ka. Muidugi õnneks teisel korral võtsid lapsed väga hästi antibiootikume, Kaspar võttis süstlast ja Grete lusikalt ja kuidagi väga arusaajalt tegi seda. Nüüd on Grete täitsa terve ja Kaspar veel pisut köhib, aga ehk läheb see ka kiirelt minema.

Apteegist tõin lastele ja endale punase päevakübara tabletid, proovime selle kuuri läbi teha, ehk tugevdab natukenegi immuunsüsteemi.

No comments:

Post a Comment