31.12.10

Grete Mai hoolib

Kaspari eest hoolitsemine ja temast hoolimine on Grete Mail uuele tasandile jõudnud. No vähemalt osa päevast ja siis tunnen mina ennast eriti süüdi, kuigi need hetked on imearmsad.

Asi käib nii, et Kaspar on pahandust teinud ja mina riidlen temaga ja siis tuleb Grete ja räägib: Tule õde juurde, tule õde opasse. Emme, mis sa pahandad! Ja seejärel võtab Grete Kaspari sülle ja kui varem Kaspar oli selle vastu, siis nüüd temagi anudib seda. Ja vahest on ka vastupidi, kui ma olen Kaspariga pahandanud, siis ta solvub mu peale ja lähebki ise Grete Mai juurde lohutust otsima, nutab kaastunnettekitavalt Grete kõrval ja küsib kalli :)

See on hirmus armas, kui aus olla, aga samas ka jubedalt süümepiinasid tekitav, kuna ma olen siis ju see paha :)

2 comments:

  1. Kasparil üks lutt suus, teine kohe käes, varrukast võtta ;) ... niiiiiiiiiiii armsad lapsed!

    ReplyDelete
  2. Nii armas pilt, täiendab teksti ideaalselt. Armsad on nad teil!

    ReplyDelete