17.12.10

RRRRRR

Grete Mail hakkab vist vaikselt R-täht tulema, paar päeva tagasi proovisime ja siis oli päris kõlav, eriti sõna alguses. Mina olen endiselt Ilis :) Rong ja Shrek on lemmik sõnad millega iga päev nüüd natuke harjutame :)
Gretel tuleb viimastel päevadel päris naljakaid vestlusi:
Emme, aga need rohud mis mulle ei maitse...
Mis nendega on?
Me pidime neid võtma ju!
Ja Grete jookseb kööki rohtusid võtma. Õnneks on rohtudevõtmisega hetkel kõik korras.

Panen Grete õhtul voodisse ning soovin ilusat und! Grete vastu: Ole siis tubli ja rõõmus!

Kaspar ütles näiteks täna täitsa selgelt sõna auk :) saia sees oli auk ja see tuli ka teistele selgeks teha.

Viimased päeva on laste ja minu tuju üleval hoidnud väiksed ja suured sõbrad....ahjaa, sellega oli ka hea nali. Hakkasime nati koristama ennem külaliste tulekut ja ma ütlesin Gretele,et ära enam asju laiali kalla, et las tuba olla ilus kui külalised tulevad.
Grete seevastu: Need pole mingid külalised, need on sõbrad :)

1 comment: