5.1.11

Grete saab ise hästi hakkama

Nimelt see on juba viimasel ajal päris palju juhtunud, et kui hommikul Ainar tööle läheb, siis Grete ärkab. Ainar paneb talle teleka mängima ja u tund aega on ta täiesti rahulikult teleka ees ja mängib, kuni alles meie juurde tuleb. Nimelt mina ja Kaspar magame siis väääga sügavat und veel.

Samuti ta viimasel ajal enam päeval ei maga. Eriti ta ise ei taha ja kui ta on päeval maganud, siis on suuteline ta öösel üheni üleval olema ja see pole kuigi lõbus, sest mina olen suht vara magama mineja. Nii ongi, et parem on kui ta päeval on üleval ja magama läheb õhtul kell 9 või heal juhul pool kümme. Ja päevase unega on vahest ka nii, eriti nädalavahetusel, et meie Ainariga tahaks Kaspari une ajal ka väikse lõunaune teha, aga Grete ei taha. Siis on ta nõus üksi mängima, peaasi, et magama ei peaks. Ta suudab vaikselt elutoas või oma toas vähemalt tund või natuke rohkemgi ise toimetada ja laseb teistel puhata. Siiamaani pole õnneks ka midagi sellist juhtunud, et me magada ei julgeks :)


Ja eile näiteks, käisin ma hambaarstil. Grete oli kaasatulekust väga huvitatud ja mõtlesin,e t saangi siis temaga kahekesi aega nautida. Kelgusõitu u 10-15 min ja olimegi kohal. Terve tee rääkis ta igast huvitavaid asju, näiteks kuidas ta varsti suureks saab ja kooli läheb ja et me kindlasti kuivikuid läheks Leivakotta ostma ja arutasime, mis hambaarsti juures tegema hakatakse. Ootasime päris kaua, kuni meid vastu võeti. Grete oli väga kannatlik, kuigi tal oli suht igav, mänguasju polnud ju. Ennem seletasin talle ära, et kui ma arsti juures olen, siis ma ei saa talle vastata, kui ta midagi küsib. Kuna mul läks ikka vähemalt pool tundi arsti juures, siis Grete oli väääga tubli. Ta küll tüdines nendest mõnest mänguasjast, mis seal oli, aga ta oli seal ilusti rahulikult ja vinguma ei hakanud. Mul oli väga hea meel. Küsisin, siis kas ta ka tahab hambaarsti juurde minna...loomulikult vastus oli ei! :)


Grete tassib Kasparit süles mööda korterit ringi ja viimaks jõuab minuni: Palun, siin on teie tita! :DDD Kaspar läheb iga päevaga aina uhkemaks, kui suur õde temaga tegeleb, õnnis naeratus on näol.

1 comment: