17.8.11

Veel paar uudist...

1. Kuu alguses võtsin end käsile ja helistasin uuesti allergoloogile, et uurida Kaspari rohu kohta, mida ma suve alguses ei saanud. Sain uued juhused ja lõpuks ka uued rohud kätte. Tegemist on siis astmat ennetava rohuga, mida ta peab vähemalt! 3 kuud võtma või isegi aasta. Iga õhtu ühe tableti. Algul oli rohu võtmisega probleeme, kuigi tablett on väga hea kirsi maitsega, aga Kasparile miskipärast see ei istunud. Proovisime erinevaid nippe kolm õhtut, kuni jõudsime parima lahenduseni. Väikse kommipaki seest võtan rohu ja annan talle kommi ja ta on rahul. Mõned õhtud on seda nippi kasutanud ka Grete Mai ja kuna tema on arvatavasti usaldusväärsem isik, siis Kaspar võtab rohutu, mitte nüüd küll hea meelega, aga ilma vastu punnimiseta. Algul mõtlesin küll, jube jama kui iga õhtu hakkab üks jama selle rohu võtmisega, sest seda on vaja ju nii pikalt võtta, aga loodetavasti ta harjub sellega ja see muuutub tavaliseks rutiiniks. Võib olla ma kujutan ise ette, aga köhimisi, isegi köhatusi pole praegu enam ette tulnud. Nüüd peangi lihtsalt teda jälgima ja üles kirjutama, kas ja kui tihti tal köhad, bronhiidid esinema hakkavad, kui üldse. Viimane oleks muidugi kõige parem, aga ka palju loodetud. Pöidlad pihku!

2. Lastetuba on nüüd sõna otseses mõttes laste tuba. U pooleteise nädala eest kolis Kaspar lõpuks nari alumisele korrusele. Võib olla oleks ta ka varem olnud valmis sinna minema, aga kuna seal polnud piiret, siis ma ei julgenud teda sinna magama lasta. Võtsime aga kätte ja uurisime asja ja Ainar ehitas ise piirde ja nüüd on Kasparil uus pesa, kus ta magab väga hea meelega. Pikendatava voodi panime peale teist ööd kokku ja õnneks pole see halb enne olnud :D Mõni öö on möödunud nii, et ma pole üldse laste juures käinud ja teistel öödel käin mõnikord vaid tekki sättimas või juua pakkumas. Mis minu jaoks on ikka veel üllatav, kui üks laps läbi une karjub või nutab või jutustab, siis teist last see absoluutsaelt ei sega. Mina see eest olen ju iga krõpsu peale üleval. Mõnus on neid õhtul ka magama panna, üks unelaul mõlemale. Aja kokkuhoid missugune :D

Head ööd!(23:37, 17.08.2011)

No comments:

Post a Comment