13.5.13

09.05 Grete Mai kevadpidu

See aasta olin ettenägelik ja sättisin oma tööasjad nii, et ma ei peaks laste pidude ajal Tallinnas liiklusummikus istuma. Mõlema lapsed kevadpeod sattusid samale nädalale ja täpselt minu tööpäeva õhtutele, nii ma siis käisin pisut rohkem tööl ja sain ka peod kõik ilusti ära näha. Väga tore oli.







Grete Mai rühm oli peaaegu pooletunnise etenduse ette valmistanud, täiesti super oli see! Kõik lapsed said osa võtta ja täitsid erinevaid rolle, kõik laulud ja luuletused olid kogu rühmal selgeks õpitud. Grete Mai mängis ema. Etendus oli Jussikese seitse sõpra põhjal tehtud, aga pisut kaasajastatud :)
 Minu rõõmud ja mured :D

2 comments:

  1. Jussikese etendus vist popp sellel aastal või siis just 6-aastaste seas. Meil etendati ka seda emadepäeva peol aga vanas ja teada-tuntud võtmes.

    ReplyDelete