9.9.09

Mees kotis!

Grete Maile sai ostetud kandmislina, kui ta pisike oli, aga mulle tundus see nii ebamugav ja ega Gretegi seal suurt olla ei tahtnud. Nüüd Kaspariga mõtlesin kõhukotti katsetada. Kuna olin suht skeptiline selle suhtes, siis üks hea tuttav oli nõus meile enda oma laenama. Kui ei sobi, anname tagasi :)

Päris pisikesena ei meeldinud Kasparile kohe üldse seal sees, siples ja punnitas ja kisas. Mul endalgi oli paha ja nii see kott meil kapi otsas seisis.

Nüüd võtsin koti jälle kapiotsast alla ja juba päris mitu korda oleme kasutanud:käime õhtul terve perega jalutamas, Gretel lasteaias järgi ja täna shopingul poes. Kutile meeldib seal sees ringi vaadata, kui mõnele riiulile liiga lähedale satun, siis on tal käed kohe pikalt väljas :) ja korra on ka seal magama jäänud. Kahjuks ma väga pikalt ei saa sellega käia, selga hakkab päris korralikult valutama, aga ega seda turvahälli pole käevangus lihtsam kanda ja seal sees ei taha Kaspar jälle pikalt olla.

2 comments:

  1. Lahe ... ma mõtlesin just täna oma ERGO kõhukat proovida ... pisikesena ei meeldinud Karoliina seal olla ... eks näis, kuidas nüüd ;)

    ReplyDelete
  2. Noh mina linatasin kuni jaksasin ja siis ostsin patapumi, milles käib Anni isegi nüüd vahest :)
    Ta oli mul täielik känguruulaps :)

    Kui poiss ees ära väsib siis proovi selga panna, selg väsib vähem ja lapsel on äkki põnevam.

    ReplyDelete