5.10.09

Lasteaia reportaaz

"Lasteaias läheb hästi", tänan küsimast.
Hommikune lasteaeda minek läheb suht lihtsalt: tõusmisega probleeme pole, sest see toimub u kella 7 ajal juba, siis ta väidab kohe, et ta lasteaeda minna ei taha, samas teod näitavad vastupidist ja ta laseb ennast ilusti riidesse peanna, valib endale, mis ta kaasat tahab võtta, teeb mulle Musi ja Kalli ja lähebki juba issiga oma teed.
Enamus ajast lasteaias ka nuttu ei tule või siis vaibub väga kiiresti.
Kella 16-16:30 ajal lähen ma tavaliselt talle järgi, kõik sõtlub sellest, kuidas Kaspar magama jääb.
Reedel, 2 okt, jõudsin ma lasteaeda kella 16:15 ajal, kasvataja ja 6 last istusid laua taga ringis ja meisterdasid, rebisid, lõikusid, mudisid, tükeldasid plastiliini. Grete oli vist kõige rohkem hoos, igatahes mulle ta vastu ei tulnud. Oli rõõmus, et emme tuli, aga koju tulema ei kippunud. Saingi siis kasvatajaga rääkida. Sain selliseid huvitavaid fakte teada :D et Grete laulu- ja võimlemistundidest osa ei võta, istub tugitoolis ja jälgib kõrvalt, tunni lõpus heal juhul hiilib ka teiste juurde. See tundus tegelikult päris naljakas, samas olin imestunud, sest hüpata, tantsida ja laulda talle kodus väga meeldib. Sööb ta väga hästi, vahest küsib emmet ka, kui kurbus peale tuleb. Muidu on aga selle esimese kuuga kõik lapsed lasteaiaga harjunud ja päev läheb üldiselt kenasti.
Nii ma siis jutustasin seal juba ligi 30 min, Grete ikka koju polnud nõus tulema. Ma juba hakkasin kahtlustama, et Kaspar ärkab varsti ja ütlesin, et ma lähen siis õue jalutama. Grete ei teinud väljagi. Läksingi koju tagasi ja tõin fotoka, ma polnud siiamaani lasteaias veel kordagi pilti teinud.
Tagasitulles sain teada, et korraks oli ikka nutuks läinud, aga kui ma kohale jõudsin oli Grete juba liumäe peale ja mängis teistega. Siis ta näites veel mulle, kus ta magab ja tutvustas teisi ruume :) Tegin mõned pildid ja lõpuks läksime riidesse panema.
Täna Grete arvas, et ta peab ühe suure auto ka lasteaiast kaasa võtma. Hea, et päris liumäge ei tahtnud koju viia :) Pärast 15 min veenmist arvas ta ikka, et me viime selle auto koju, õnneks tuli kasvataja ja Grete andis hetkega auto talle. Saa siis nüüd aru......

No comments:

Post a Comment