23.11.09

Hommik on õhtust targem

Öö möödus üllatavalt rahulikult ja hommikul tõustes Gretel enam palavikku polnud. Meel oli ka palju rõõmsam. Mul on ainult öö jooksul jälle nina kinni läinud, ei saa aru, mis nohu see seekord on? Neljapäeval tuli, laupäevaks õhtuks kadus ära, pühapäeval polnud midagi ja täna jälle tatt lippab...arusaamatu.

Grete jääb täna koju igaks juhuks, helistan veel perearstile, uurin mis tema asjast arvab. Ainar läks hommikul tööle ja ma hakkasin putru keetma. Nagu tavaline hommik...kuni...Kaspar ärkas ja ma teda pühkima-mähkima-riietama läksin ja kui ma kööki tagasi tulin, siis oli pilt selline :S No pott oli tegelikult ikka ka seal rõnga sees, aga no ma ei saa aru, kuidas minuga sellised asjad juhtuvad. Nii hästi polnud mul varem ikka läinud, et päris põrandani pudru jagub.....

Ja siis elutoas tegi Grete rongisõitu....

Aga pole hullu, nii kaua kui kõik terved on, siis need asjad on käkitegu. Õnneks jäi ikka potti ka pisut putru, panime metsmaasikaid aga peale ja sõime rõõmsalt hommikust. Mis sa hing rohkem oskad tahta :D

3 comments:

  1. Sa oled minusse :D Sellepärast sellised asjad juhtuvadki :D

    ReplyDelete
  2. Putru kõigile, said ka ahjualused ;) ... ja rõõm näha, et paranete!

    ReplyDelete
  3. Mul juhtub ka pliidiga vahel nii! Päris põrandani pole veel jõudnud... aga küll ma arenen! :D

    ReplyDelete