21.12.09

Grete Mai räägib ja laulab

Grete Mai rääkimine siiamaani mu jaoks üks mõnusamaid asju üldse. Kui tal hea tuju on, siis võib ta igast asju arutada ja jutustada ja kuna just lapsed lasteias ka jõululaule õppisid, siis neid juppe laulab ta ka pidevalt. Praegu areneb tal just lauseehitus, hakkavad korralikud täislaused tulema.

"Päkapikk, päkapikk olen ma,
uhke tutimütsiga"

"Tipa-tapa-tip kõnnib päkapikk,
otsib, vaatab, kuulab,
siis ta teab,
kus on lapsed head"
Mõlema laulu juurde käivad mõnusad liigutused ka tal.
Täna peale väikest uinakut hommikul tõustes oli Gretel tuju parem ja ta rääkis vennale, kes mu süles istus: "Lilled tulevad, päike tuleb välja...siis saabki ujuma!", ma ütlesin, et jah, siis saab ujuma, aga praegu on lumi maas ja lähme kelgutama, kui terveks saad.
Grete vastas:" Siis lähme basseini ujuma, pläts pläts, ronin issi selga, ujume koos! Liumägi on ja vennale meeldib ka!"

No comments:

Post a Comment