21.12.09

Kiiktool

Pühapäev möödus suht rahulikult kodus. Grete oli hommikul juba nii palju tervem, et ta pidi meid surnuks rääkima :) ainult seletas ja tegutses. Lõunauinaku tegid lapsed koos ja peaaegu 3h. Õhtu poole aga Grete enesetunne läks vist pisut kehvemaks, eks ta oli väsinud ka ja süüa pole ta õieti juba paar päeva tahtnud, kust see energiagi tulema peaks. Õnneks ta juua tahab pidevalt ja keha pole ka enam nii kuum, temperatuuri täpselt ei tea, sest kraadida ta ei lase ja kui jääb magama, siis uni on nii kerge, et kätt tõstes ärkab kohe.
Õhtul vanaisa tõi meile kuuse. Grete polnud isegi selle ehtimisest väga huvitatud. Kaspar käis ikka kuuske näppimas, aga oli suht pettunud, et see torgib. Tema esimene kuusepuu.

Öö....Grete ärkas mitmeid kordi, et juua. Kaks tassitäits jõi öö jooksul ära. Kuum ta ka polnud, päris jahe ka mitte, ei hakkanud teda kraadiga segama. U 5 ajal hommikul tahtis jälle juua ja arvas, et nüüd on hea aeg ärkamiseks, suutsin teda veenda, et tegelikult tahaks edasi magada. Läksin voodisse tagasi...Kaspar tõusis käpukile ja hakkas puristama ja kiljus korra. Mul juba süda seisis, et ajab Grete ka üles. Üritasin teda rinna otsa panna, et edasi magada, pisut sõi ja siis äkki oksendas kõik välja. Kell oli siis u. 5:45. Kuna ta öökis natuke edasi, siis tõstsin ta püsti, pisut hirmutav ju. Ja selle sebimise peal tuli ka Grete kohale, nii meil siis täna hommikul oligi äratus kell 6. Jälle asjad pessu.

Lapsed olid nii väsinud, et kell 7 vajusid jälle ära. Ma istusin Grete toas tumbal, Kaspar oli süles ja laulsin neile. Ei teagi kumb ennem ära vajus Grete või Kaspar mu kätel, aga magama nad jäid ja mina unistasin jälle oma kiiktoolist, mis lastetoas olla võiks......

*ma ole ise aga pisut õnnetu...kõik jõulukingid on ostmata, ühed kingid, mida olen juba 2 kuud teinud, nendega on ka väike probleem, margid ostmata, kaardid on posti panemata, kuidas niimoodi jõulud tulla saavad.....

No comments:

Post a Comment