29.12.09

Grete Mai räägib...

Eilse päevaga tuli igast "pirne" Gretel. Lähen võtan oma märkmepaberi külmkapi pealt ja panen kohe siia kõik kirja.

Olime poes. Üks väike tüdruk kukkus. Grete:" Tüdruk kukkus, sai haiget!... Tema ei taha minu kalli!" Ta on tavaliselt harjunud haigetsaanutele kalli ja pai tegema.
Tulime poest koju, venna kisas, nälg oli. Grete tuleb tähtsalt minu juurde ja teatab: " Mina ei nuta ja ei läuska!" Ma andsin siis vennale süüa ja Grete tahab multikat suurde tuppa, ma seletan talle, et oota, ma annan vennale söögi ära siis tulen panen. Grete: " Ma lähen kannatan suures toas!" Ise itsitab :D
Täna hommikul tegin putru, segasin nii, et keevat vett kukkus mul jala peale ja no automaatselt tuli: "Kurat!" ja mu väike kaja tegi: "Kulat, kulat!" Oiii, kuidas tuleb ettevaatlik olla, mida öelda.

Venna sööb emme süles ja Grete jookseb teisest toast venna mänguautoga ka kööki sööma. Mänguautos istub üks karvane elukas, Grete arutleb: "Temal pole hambaid, tema on väike, tema sööb hoopis venna putru!"

Kuna Grete Mail ikka kõht veel vahel valutab, siis viisime täna hommikul uriiniproovi arstile, õnneks oli kõik korras. Üks asi jälle välistatud. Kui nüüd tänase päeva jooksul peaks kõht valutama, siis arstile uus aeg ja me peame kõvasti eeltööd kodus tegema, et ta lubaks arstil kõhtu katsuda. Mulle tundub aga see võimatu üritus, sest isegi siis, kui me arstist rääkinud pole, teatab tema, et ei taha arsti juurde. Mis meie pisikest küll vaevab?

No comments:

Post a Comment