14.12.09

Hiiumaal

Olime üle pika aja jälle Hiiumaal käimas. Grete Mai on väga õnnelik, kui saab praamiga sõita ja tädidega mängida ja mammale-papale kalli teha. Kaspar on veel nii väike, et kui emme-issi olemas on, siis on igal pool hea olla. Ainult kohe on näha, et tal läheb harjumiseks pisut aega ja kui ilusti uue kohaga harjub, siis on kõigiga sõber. Lihtsalt kindlam on algul uute nägudega emme sülest tutvust teha.

Ma olin rääkinud, et kui Grete Mai lõpuks venna nime õigesti hakkab ütlema, siis mina panen selle kuupäeva ilusti kirja. Laupäeva hommikul käisin teisel korrusel Kasparit magama panemas ja kui alla tulin, oli mamma Gretele Kapsali asemel Kaspal õpetanud ütlema. Seda, et ta r-tähte lõppu ei ütle, sellest pole midagi, aga ta vahetas varem ka tähed sõna sees ära. Pool päeva ta ilusti ütles Kaspar, aga pärast muutus see jälle Kapsalik. proovime edasi :)

Ja siis hakkas Grete seal kasutama vastuseks "Ma'i tea". Kui ta ei viitsinud, ei tahtnud vastata või päriselt ka ei teadnud, siis ta mõnusalt ütles: "Ma'i tea!"

Pühapäeva hommikul aga hakkas Grete aevastama, korra nuuskasime ka. Päeva jooksul tuli ka aevastusi ette. Öösel oli Kaspar päris tuline, ma ei hakanud kraadima, kuna midagi väga hullu ei tundunud olevat, hommikul oli 37,5. Täna pidin niikuinii Grete lasteaiast koju jätma. Aevastab ta endiselt ja natuke paksu tatti tuleb ka, nii et tundub, et haigus jälle majas ja lasteaeda ei saa :( Äkki saab nohule niigi palju kohe jaole, et saab reedel lasteaia jõulupeole, aga sinna veel mitu päeva aega, jõuab veel otsutada.

Küüslaugu aroomid jälle toas....

No comments:

Post a Comment