10.2.10

Lutipudeli mees e. kuidas me imetamise lõpetasime?

Pole jälle mõned päevad bloginud, sest esmaspäevast saati on Kaspar pudeli piima peal ja vaevalt, et meie vanaemad, mammad-papad ja kõik muud sugulased väga lugeda tahaks, kuidas mul rinnad praegu valutavad :D

Üldiselt on jah nii, et Kaspar esmaspäevast saati enam rinda ei saa ja võtab ilusti lutti ja joob lutipudelist rinnapiimaasendajat. Magama jääb pudelist juues. Esimene öö oli kergem, paar korda öö jooksul jõi piima, ülejäänud korrad rahunes luti või veega. Teine öö aga oli juba keerulisem. Ei teagi, kas lihtsalt tal on kohanemisaega vaja, sest kõik on veel uus ja unesegaselt ei saa veel aru täpselt, mis toimub või hakkavad nüüd hambad kohe tõsiselt haiget tegema. Mul on muidugi hea meel, et ta pudelist sööb, sest just eelmine nädal ma jõudsin ju kurta, et ta üldse muud ei taha, kui mind ja kui väsinud ma sellest olen. Esmaspäevast aga muutus kõik nii äkki ja suht lihtsalt, nii et ma olen veel kergelt hämmingus.

No comments:

Post a Comment