15.3.10

Emme lapsed

Ei tea, kas see vastab tõele, aga olen palju kuulnud, et poisid on palju memmekamad ja õrnahingelisemad, kui tüdrukud. Praegu on Kaspar küll mul kogu aeg sabas kinni ja kui teda natukenegi keelata, siis on nutt lahti. Üsna hellik on ühesõnaga. Muidu mind see väga ei härigi, ma olen juba harjunud asju tegema ühe käega ja 10kg puusal. Käed pole mul vist kunagi nii vormis olnud, kui praegu :D Ja näiteks proovige ise ühe käega leiva peale võid määrida :D Aga no tõesti kõiki asju ma ei taha ja ei saa ühe käega teha ja kui ta põrnadale panna, siis protesteerib päris korralikult. Päeval, kui tal tuju tuleb, mängib ta päris pikalt ka üksi põrandal, sorteerib mänguasja korve, aga tundub, et parema meelega oleks ta päev läbi mul süles :)


Ja täna Gretet lasteada viies ei tahtnud ka tema sinna jääda. Kodust läks rõõmsalt ja polnud mingit probleemi ja seal siis puges mulle sülle ja ütles, et tahab koju. No seda pole meil küll varem olnud, Ainar kinnitas ka seda :) Lubasin siis talle, et kui ta homme ka ei taha minna, siis võib kodus meiega olla. Tema lemmik kasvataja on ka puhkusel ja abikasvataja pidi ka haige olema, nii et eks see ka mõjutab. Asenduskasvataja on küll tore, aga eks ikka natuke võõram, kui päris oma kasvatajad. Luban tal siis rohkem kodus olla, kui tal peaks tuju kurvaks minema.

No comments:

Post a Comment