24.11.10

Kolmas katse:silmaarst

Ükskõik, millega ma keelitan, meelitan, seletan, justustan, mängin, Gretele, see ei mõju...noh olgu see alguseks öeldud :D

Täna oli siis jälle silmaarstile minek, olgu eelmiste kordade kohta öeldud, et Grete nuttis ja midagi polnud nõus tegema. Ilm on jube tuisune, teed lumised ja mega libedad...seepärast viis ka meid Ainar linna ja tagasi, õnneks. Sest mul on ikka täiesti närv sees selle lumega sõitude pärast, mis on küll hea sellepoolest, et hea, et teeb ettevaatlikuks, aga see ei päästa, sest mul pole kogemust, aga see selleks. Grete oli juba nii kehvasti meelestatud, et mida rohkem me linnale lähemale läksime, seda rohkem mul sees keerama hakkas :S Kuidas ma lähen jälle sinna ja laps ei lase midagi teha :( Aga ära käime,tehke, mis tahate.

Algus oli seekord hullem, kui kunagi varem, ta polnud nõus isegi lifti minema ega treppidest üles, võtsin ta sülle. Kolmandal korrusel oli juba nutt lahti ja kui ma selle nutujoru saatel uksest sisenesin ja mulle esimene vastus ohates oli Ohh, jumal küll! Vat siis oli mu jube hommik totaalselt rikutud. Õnneks, aga see polnud meie arst, kes nii vastas. Me hakkasime riidest lahti võtma ja meie arst tuli hoopis oma kabinetist ja oli rõõmsam, kui kunagi varem. Rääkis minuga, vestlesime Grete silmade teemal, aga kui ta Gretet kõnetas, puges see üha enam mulle põue. Arst oli nagu vana rahu ise ja see rahustas ka mind. Ta ütles, et ärme tee täna midagi, tulete poole aasta pärast uuesti ja siis lasi Grete ennast vabaks ja läks mängima. Arst jäi tema juurde ja hakkas Gretega vestlema. Grete muutus 180 kraadi teiseks. Rääkis kui vana ta on ja jutustas mänguasjadest. Ma sain kohe aru, et ega arst seal niisama teda uuri, ta ikka pingsalt vaatas Grete silmi ja positiivne oli see, et enam need nii kehvad polnud(seda siis esmasel vaatlusel, sest aparaadid näitavad kõige õigemini). Arst läks oma kabinetti.

Grete võttis oma kodust toodud mänguasjad ja tahtis neid arstile minna näitama, nii julge oli, et läks ilma minuta kabinetti. Oli vastanud kõik pildid ära, mis arst tabelilt küsis. Nüüd läksin koos Gretega ja oh imet, suure meelitamise ja mänguga saime vaadatud ka tabelist kujundid. Vastas väga ilusti ja mu suunurgad tõusid aina kõrgemale :) Hurrraaaa, see on suur samm meie jaoks. Selle põhjal mis ta nõs tegema oli, ütles arst et 80% on nägemine korras, aga see pole ka lõplik vastus. Grete isegi vaatas, kuidas teine laps aparaati vaatas, aga ise ei olnud nõus sinna minema.

Kokkuvõttes arvas arst, et asi pol nii hull, kui eelmiste kordade järgi ta arvas ja kui me poole aasta pärast jälle läheme, et äkki siis ta on nõus ka aparaadi testid ära tegema. Nüüd rääkis isegi Grete juba nendest masinates palju positiivsemas toonis.

Igatahes seis on parem kui varem ja uue aja paneme kevadeks :)

4 comments:

  1. Nii tore! Ja tubli arst on teil! :)

    ReplyDelete
  2. Teil on hämmastavalt tubli ja tore arst! Ja ise olete ka tublid ja vaprad. Kallid teile!

    ReplyDelete
  3. Oh kui hea, et nii suur samm edasi!!!:)) terv,monika

    ReplyDelete
  4. Väga vahva ja tõesti nii mõnus arsti suhtumine ;) ... nii hea meel teie pärast!

    ReplyDelete