15.11.10

A nagu andekas :)

Kui täna Kaspariga haiglast tulime, siis Grete oli vanaemaga kodus. Ta oli meeltult tubli, vanaema oli talle värviraamatu toonud ja Grete oli nii nii püüdlikult seda värvinud. Ilusti nii, et üle ääre ei läheks. Tõeliselt tubli!

No ja siis üllatas ta mind veel. Kui Ainari isadepäeva kaardi valmis saime, tahtis Grete veel kaarti teha. Tegime Lottale kaardi. Grete oskab küll lahedaid inimesi joonistada, aga no tõesti igale pool ei taha neid enam :D proovisime siis lilli teha. Igakord ta ülteb, et ei taha ja ei oksa ja ei proovigi. Täna siis oli kannatust ja tegigi päris ilusad(loe:arusaadavad) lilled. Päike ka kõrvale. Ma siis ütlesin, et kirjutan sisse ise. Ta muidugi hakkas kohe jonnima, et ta tahab ise kirjutada. Ma ei jõudnud veel reageeridagi, kui tal oli kaart lahti ja ta oli ise A-tähe sinna kirjutanud ja siis ütleb mulle, et näe AAAA. Ma olin ikka täitsa hämmingus, sest kodus ta pole tähtede vastu huvi üles näidanud(kui siis natuke numbrite vastu) ja ma pole peale ka käinud ega õpetanud. Küsisin, kust ta teab neid asju, siis ta ütles, et lasteaias õpib. No ja nii me siis mu juhendamise peale kirjutasime kaardi sisse LOTTA ja Grete Mai(need tähed ei olnud enam reas, aga sellel polnudki enam tähtsust. Ma oli nii uhke! Minu tubli tüdruk!

Üldse meeldisb talle praegu käeline tegevust, voolida, joonistada, lõigata võiks ta päev läbi. Lasteaias õpivad nad juba kujundeid ka välja lõikama, mööda joont, nüüd ta proovib seda kodus ka.

No comments:

Post a Comment