15.11.10

Isadepäev e. Grete naljad







Reedel tegime lastega Ainarile pluusi. Asi nägi siis nii välja, et mina tõin poest valge t-särgi ja lasin lastele vildikatega sinna peal joonistada. Kuna Grete nii lahedaid inimesi joonistab, siis selle ka sinna teha lasin. Pluus valmis, panin selle sahtlisse.

Õhtu(mitte isadepäev). Ma teen köögis süüa. Ainar tuleb koju. Grete toob salaja kapist pluusi ja näitab issile, aga õnneks sama kiiresti kaob ainari nina alt, et ta ei jõudnud arugi saada, millega tegu :)

Laupäeval läksin tööle, Grete küsib, et millal siis isadepäev on ja midagi kingituse khta ka. ma ütlesin, et homme on ja homme anname üllatuse. Et ära midagi issile räägi. Grete vastas siiralt, nagu ikka :D : ma ei räägigi, ma ainult näitasin!

Kahjuks aga meie Kaspariga veetsime isadepäeva haiglas ja pluusi ise üle anda ei saanudki. Teeme täna(esmaspäeval) issile üllatuse, kui ta õhtul võistlustelt tuleb. Siis saab kooki ja kaardi, mis Grete ja Kaspariga meisterdasime.

No comments:

Post a Comment