10.1.11

Keelatud

Grete Mai on ikka tõeline magusasõber. Kookidest ta ei hooli aga komme pugiks ta meeletult, kui ainult ette antaks. No muidugi detsembri kuu oli selleks ka muidugi väga soodus, komme tuli nii aknast kui uksest sisse ja jagus siiamaani. Kuna nüüd aga on Kasparil põsed karedad ja punetavad, siis otsustasin,et praagime esmaks mandariinid menüüst välja ja samuti ka šokolaadi ja sellega seoses ka kõik magusad kommid. Tõesti, nad söövad komme ikka liiga palju.

Ma loodan, et suudan sama järjekindel olla kommide koju mittetoomisega nagu ma u pool aastat tagasi otsustasin,et kartulikrõpsude söömine tuleb ära lõpetada. See asi väljus meil ikka täielikult kontrolli alt. Aastane Kaspar sõi neid isegi isukalt. Nii siis ütlesin,et enam tsipse koju ei osta ja nii jäigi. Nüüd ei nõuta ka. Muidugi erandid on sünnipäevad või pidupäevad, siis ikka võib. Ja loomulikult ei keela me neid ka külas süüa :) Samuti võiks ka kommidega olla, et need oleks pisut erilisemad, mitte ei sööda kodus iga päeva nagu leiba.

Mõtlete nüüd, et mis siis lapsed süüa võivad.... õnneks on meil nii läinud, et kuigi nad armastavad kommi väga siis söövad nad tegelikult väga hea meelega ka kõiki kuivatatud puuvilju: ananassi, rosinaid, aprikoose, banaane, pähkleid ja näiteks kamapalle ja muid krõbinaid. ja kõiki puuvilju ka hea meelega, eriti õunad, pirnid lähevad loosi.

Ehk õnnestub...... (kuigi ma ise olen ju meeletult suur magusasõber ..psssst ;) )

4 comments:

  1. Ma olen üsna hiljuti šokolaadikommi ja krõpsu andma hakanud Mihklile, siiani sai vaid mõne kamakommi. Aga üllataval kombel ta oskab justkui piiri pidada, sööb 2-3 kommi ja kõik. Krõpse ka lõpmatuseni ei sööda. Ja teinekord annan ka hoopis pähklite-rosinate segu kausikesega kätte, seda nokib ka päris heal meelel. Tundub, et tegelikult süüakse seda, mida silm näeb ja küsida oskab, nii et enesedistsipliin on tõesti oluline. Head iseloomu kasvatamist sulle! :)

    ReplyDelete
  2. Hästi lahe blogikujundus :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous11/1/11 19:59

    Aitähh Liisu, eile oli igav ja möllasin siin ;)

    Ja Maarja..tänud, ma arvan,et mu iseloomu kasvatamine saab päris ränk olema, aga kindlasti tasub täiega ära :)

    Iris

    ReplyDelete
  4. Ma käin ka salaja koridoris komme söömas :D Ja usu mind, see pingutus tasub ennast ära- nad jõuavad kyll ja kyll neid komme oma elu jooksul syya. Midagi head nad sealt ei saa :) Aga noh- pigem kommid, kui krõpsud. ;)

    ReplyDelete