10.1.11

Mesi

Seda meie peres igapäev ei näe....
Ainar varem ikka vahest sõi mett saiaga. Mina pole kunagi mett söönud, täiesti vastumeelne. Aga kõik muutus, kui meile toodi selline mesi, mis pole üldse mee maitsega. Loomulikult Hiiumaalt. Lastele beebieas seda ju ei anta, allergiate pärast ja neile polnud ma üldse mett proovinudki anda. Nüüd aga sügisest olen hakanud seda tee sisse panema ja Gretele ka kakao sisse, isegi üllatusin, et mesi nii hea võib olla. Ükspäev, kui selle hea meepurgi siis lahti keerasin ja maitsesin, siis ei uskunud ma ise ka, et see nii hea võib olla. Andisn lastele ka. Kaspar väga ei hooli ja sellest pole ka midagi, sest ta veel üsna väike. Grete pirstutas pisut, aga küsis juurde. Limpsib lusika pealt nagu pulgakommi ja nüüd on asi nii kaugele läinud, et küsib ise õhtuti ja sööb täitsa lusikaga seda. Praegu, kus tal köha ka on, siis on see väga, väga hea ju! :)

8 comments:

  1. Nii tubli tydruk :))

    Pliiiiiiiiz võta see parooli kysimine kommentaari alt ära :D

    ReplyDelete
  2. Sul endal ju küsib ka :) või oled nüüd hiljuti ära muutnud. Ma nüüd midagi muutsin, aga ma ei tea, as se eo see mis sa mõtlesid :) Vali teinekord anonymous ja saad ju ilma sisselogimata ka kommida :)

    ReplyDelete
  3. Mul ka kysinud? Oii seda ma ei teagi! Pole nagu mitu aastat neid settinguid muutnud. :D

    Aga igaljuhul on see test kommentaar siin :D

    ReplyDelete
  4. Jessss, nyyd saab niisama kirjutad :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous12/1/11 18:27

    :D tore, kui sain sulle headmeelt valmistada ;)

    ReplyDelete
  6. Jaaa, ma kohe yldse ei viitsi kommenteerida, kui on mingi parooli asi ees.

    ReplyDelete
  7. Palun rohkem selliseid eeskujulikke pilte. Liisu nõudis ka mett lusikaga kohe, siiani ei ole seda suu sissegi võetud. :D

    ReplyDelete
  8. Väga lahe...kohe kui midagi eeskujulikku peaks tulema lähima 10 aasta jooksul, siis ma kohe riputan üles :DDD ;)

    ReplyDelete