4.2.11

Grete Maist ka



Kuna laupäeval hakkas Grete aevastama ja köhis pisut, siis esmaspäeval me teda lasteaeda ei viinud. Kodus oli ta lõpuks neljapäevani, kuigi tegelikult pulnudki ta haige. Ta eelistas minna mamma-papa juurde koos vennaga ja seda me ka lubasime talle. Esmaspäeval ma siis mõtlesin, et prooviks Gretega lauamängu mängida, et kas ta üldse on võimeline keskenduma ja pointile pihta saama. Ja alati ei pea ju päris tegelike reeglite järgi mängima ja nii me siis omamoodi mängu tegimegi ja täitsa vahva oli. Õhtul otsisime keldrist üles veel meie vanad lauamängud, aga need on temale veel pisut keerulised või oli ta juba huvi selleks ajaks kaotanud, igatahes, kappas ta lihtsalt oma hobusega mängualaual :)


Mul jälle paar päeva käsitöö tuhin peal olnud ja kuna varasemast oli lõnga järgi, siis tegin Gretele sellise pisut paksema kübaraksese. Grete eriti ei tahtnud seda proovida...täna aga lasteaiast tulles olin ma sinna pärlid peale tikkinud ja siis kekutati sellega kohe peegli ees.

Raamatud on suhteliselt hinnas, vaadatakse ise ja nõutakse lugemist. Vahepeal lugesime ikka iga õhtu, nüüd on see jälle vähemaks jäänud, aga väga palju lugusid suudab ta ka ise peast jutustada, see on vahva.

Guaššidega värvimine on meil ikka pidevalt päevakorras, aga ma üritan nad ära rääkida, sest viimane kord lõppes musta suure laiguga köögi toolil. Grete aga küsib pidevalt neid värve, mis kapi otsas on ja mõnikord nad siis koos Kaspariga joonistavad ja käivad kordamööda vannitoas käsi pesemas, sest need on lõpuks mustemad, kui paber, mille ma neile joonistamiseks andsin :) Grete praegu jälle väga mingeid kindlaid kujuneid joonistada ei taha, pigem võtab ta hääääästi paksult värvi ja hakkab neid siis paberil omavahel segama, päris huvitavad toonid ja mustrid tekivad. Kaspar teeb ikka oma edasi-tagasi liigustusi pintsliga, hästi kiiresti :)

No comments:

Post a Comment