5.10.09

Veeloomad

Ma pakun, et Grete käib aasta 365 päevast u 350 päeva vähemalt iga õhtu vannis. Vahele on jäänud ainult need õhtud, kui ta on haige olnud või oleme kuskil külas olnud kauemalt. Ja samamoodi on saanud ka Kaspar iga õhtu vanni. Lapsed mõlemad naudivad veel olemist ja see on mõnus rutiin enne magamaminekut.
Gretega käisime esimest korda suures basseinis juba 4 kuuselt. Kaspariga see pühapäev esimest korda. Läksime kogu perega Laulasmaa spasse, sest seal on lastega eriti mõnus, kuna ruumid on väga soojad ja vähe rahvast.
Grete polnud veekeskuses käinud samuti 6 kuud nagu trenniski ja täpselt samamoodi oli talle algul kõik uus. Kui 1a ja 10 kuuselt oli ta seal väga julge, kargas ükskõik kui sügavasse vette või plätserdas niisama, siis seekord oli ta algul ikka väga ettevaatlik ja issi küljes kinni. Natuke kahju oli isegi, arvestades seda kui palju ta vannis olemist naudib. Kõik aga laabus ajaga ja lõpuks oli loomulikult see olukorda nagu paljude asjadega, algul ei saa vedama pärast pidama. Sellest tuli mul ka otsus, et vähemalt kaks korda kuus võiks kuskil veekeskuses lastega käia, kui tihemini pole võimalik.
Kasparile väga meeldis basseinis, ta oli nagu kala vees. Ühtegi protestipiuksu ei tulnud, näris oma kummirõngast ja lasi mul ennast vees ujutada. Kokku oli ta vees isegi tund aega. Lõpus hakati ainult häälekat süüa nõudma, pärast mida kohe sügavasse unne vajuti.
Kuna ma ise ujumist väga naudin, siis oootan juba, millal Kaspar suuremaks saab, et ma saaks üksi ujumas käia, meil ju ujula mõne minuti kaugusel kodust ;)

No comments:

Post a Comment