17.2.10

...

Kiita pole midagi...kahjuks on Grete endiselt üsna hädine, nagu kehvem isegi kui eile. Palavik on ka pisut kõrgem ja tatti jookseb meeletult. Nii kehvasti pole meil veel külmetushaigustega olnud. :( Kasparil on õnneks pisut parem seis, nii hullult ei köhi kui Grete, aga kohati tundub, et tal hakkab nüüd nohu ka veel tulema. Ainaril ja mul on ka nohu. Homme läheme kõik arstile.

Kasparil hakkab veel kõigele lisaks lõpuks ülemine hammas läbi igeme tulema, juba mitu nädalat on ige punnitanud, nüüd siis üks täpp igemel annab lootust, et kiks tuleb välja. Ila jookseb meeletult.

Terve õhtu oleme arsti mänge mänginud ja arsti raamatut uurinud. Grete on hästi osavõtlik, emme ja venna on pideva kontrolli all :) vaatab kurku, kuulab hingamist ja vaatab kõrvu. Oleme terved :) Mul päris suur huvi juba tekkinud, et mis küll homme saama hakkab. Ma tunnen hetkel, et olen nii palju eeltööd teinud, kui võimalik. Praegu on positiivne see, et vähemalt kodus on ta suht rahulikult meelestatud kogu selle arsti jutu peale. Eks homme ole näha, kas on sellest kõigest ka kasu.....

2 comments:

  1. Anonymous18/2/10 09:44

    Väga,väga soovin et kõik kontrollimised teil õnnestuks täna (18.02). Homme olen ise kontrollitav. e

    ReplyDelete