4.3.10

Nagu börsil

Netis on vääääga palju selliseid kohti, kus pakutakse laste riideid müügiks, just kasutatud riideid. Ma arvan, et üks suuremaid ja populaarseimaid on kindlasti Perekool. Küll ma ikka kuulen tuttavatelt, kui hea "saak" neil on olnud. Tõesti, respekt neile, kes suudavad seal osta ja müüa ja vahetada neid riideid ja seejuures väga edukalt. No mul pole kohe seda soont. Olen küll proovinud kappe tühjendades neid ka müüa, aga lõppude lõpuks satuvad ikka minu ja laste riided rubriiki "Annan ära" ja kui ma midagi osta soovin, siis kindlasti sel hetkel ei müüda midagi sobivat, on kallis või pole meie suurust.


Siiski, siiski...ükspäev lihtsalt huvist sattusin jälle sinna luusima. Lihtsalt, et mis pakutakse. Kui midagi üldse vaatasin, siis Kasparile kevadeks kombekat. Seal käib ikka tõesti tihe rebimine. Kogu aeg peab jälgima, mis pakutakse, sest ostjaid ja müüjaid on tohutult ja uusi kuulutusi tuleb pea iga sekund juurde. Ja kui sa oma pärimisega hiljaks jääd või liiga kaua mõtled, siis oled ka ilma. Ja no ma olen ka selline, kellele meeldiks ikka ise asi üle vaadata ja käega katsuda, see on kindlasti üks aspekt, miks ma üliharva neti teel asju ostan. Ja no ma pole hindadega ka absoluutselt kursis. Tean küll, et laste ülerõivad on meeletult kallid, aga mis nende hind täpselt on, vat seda ei tea. Talve kombekad(ja ka isegi kevade omad) uuena ostes jäävad 700-1000 vahele. Ja rohkemgi veel. Õudne, eks?

Proovisin siis kombekat leida. Pidevalt refreshisin lehekülge ja uurisin hindu. Äkki oligi olemas üks hästi armas roheline Huppa kombe, täpselt meile sobiv suurus ja hind ka 350.-. Pilt ja kirjeldus olid väga head. Minu õnneks asus see mustamäel ja mul oli võimalus sellele ise järgi minna ja veenuda, et riie on terve ja vastab kirjeldusele. Tõesti oli nagu uus, seekord läks õnneks.:)

Nii põnev oli, et nüüd jahin järgmiseks talveks lastele heade hindadega ja kvaliteetseid talveriideid :D loomulikult kui mul viitsimist jätkub.....

No comments:

Post a Comment